Nazwa |
Zatwierdzenie podziału nieruchomości wymagającego zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
---|---|
Opis |
Postępowanie o geodezyjny podział nieruchomości jest postępowaniem administracyjnym prowadzonym przez wójta, burmistrza, prezydenta miasta. Wszczęcie postępowania o podział nieruchomości następuje na wniosek osoby mającej w tym interes prawny. |
Miejsce |
Referat Gospodarki Nieruchomościami, parter, pokój nr 3 wtorek - czwartek 7.30 - 15.30 piątek 7.30 - 14.30 |
Informacja |
Judyta Jahns |
Wymagane dokumenty |
I ETAP POSTĘPOWANIA prowadzący do uzyskania opinii Burmistrza o zgodności z ustaleniami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego: Formularze wniosku dostępne są:
II ETAP POSTĘPOWANIA prowadzący do wydania decyzji zatwierdzającej podział (dokumenty wymienione poniżej dołącza się w przypadku pozytywnej opinii Burmistrza potwierdzającej zgodność proponowanego podziału z ustaleniami planu miejscowego): 1) mapa z projektem podziału, Wnioski można składać:
|
Opłaty |
Brak opłat. |
Tryb i sposób załatwienia sprawy |
Postępowanie jest dwuetapowe. W pierwszym etapie Burmistrz wydaje opinię Zatwierdzenie podziału nieruchomości wymaga przeprowadzenia postępowania administracyjnego (tylko w nielicznych przypadkach nie wydaje się decyzji administracyjnej) dlatego ustala się strony postępowania, a więc osoby mogące mieć interes prawny w dokonaniu podziału. |
Tryb odwoławczy |
I ETAP POSTĘPOWANIA II ETAP POSTĘPOWANIA Od decyzji Burmistrza zatwierdzającej projekt podziału służy stronom postępowania odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego (64 - 920 Piła, ul. Dzieci Polskich 26) wniesione za pośrednictwem Burmistrza w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji. Należy złożyć w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Miasta Czarnków lub pocztą na adres urzędu. |
Inne |
Podstawa prawna: art. 93 ustawy z dnia 21.08.1997 roku o gospodarce nieruchomościami |